Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán na založení hokejové akademie
Bílý, David ; Drexler, Denis (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hokejové klubu zaměřeného na nábor dětí a precizní výukový systém mladých sportovců. Pro tuto příležitost byl vybrán ucelený projekt Českého svazu ledního hokeje zahrnujícího všechna potřebná kritéria pro získání statutu Akademie ČSLH. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části, která se bude věnovat veškeré problematice týkající se založení, řízení a správě sportovního klubu ve spolupráci místních škol, města a stávajících hokejových klubů.
Jak učitelé ZŠ Grünwaldova a trenéři HC MOTOR České Budějovice popisují vztah mezi sportovní kariérou a vzděláváním žáků?
KRCHO, Josef
Skloubit hokejovou kariéru a vzdělání je velmi náročné. V návaznosti na tento fakt se autor snaží pomocí zakotvené teorie popsat jev, kterým je vztah mezi sportovní kariérou a vzděláváním žáků, jak z pohledu učitelů, tak z pohledu trenérů. Výsledky první části vypovídají, že rodiče, autority a jimi nastavená pravidla, osobnost jedince, aktuální věková kategorie, individuální pohovory v rámci klubu a prostředí jsou významné faktory, které ve vzájemné interakci tento vztah ovlivňují. Ve druhé části výzkumného šetření se autor zaměřil na komunikaci mezi školou a klubem, a jak tato komunikace ovlivňuje nastavování pravidel. Výsledky odkazují na prostředníka klubu, na užší kontakt mezi trenérem a třídním učitelem, na upravený školní rozvrh a nedodržování pravidel. Jak žák vnímá vztah mezi vzděláváním a hokejovou kariérou je podmíněno především prostředím, ve kterém se vztah utváří. V tomto prostředí vztah nejvíce ovlivňují rodiče, učitelé a trenéři. Na vzdělávání a hokejovou kariéru žáků/ hokejistů má značný vliv komunikace mezi školou a klubem a dodržování jimi nastavených pravidel.
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Kejřová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relations
Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice
Matějček, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, co motivuje firmy v prostředí ledního hokeje k tomu, aby klubům poskytovaly své finanční prostředky. Následně pak formulovat doporučení pro vedení jednotlivých klubů, která by jim měla pomoci k dosažení vetší atraktivnosti v očích sponzorů. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou základních metod, a to elektronického dotazování a hloubkového interview. Výsledky z elektronického dotazování popisují zkoumanou skutečnost pomocí proměnných (znaků), které lze vyjádřit čísly. Ta vznikala škálováním samotnými respondenty. Výsledky jsou pak zpracovány pomocí statistických metod a následně uspořádány do tabulek a grafů. Pro získání dat méně závislých na názorech a schopnostech respondentů a k prohloubení zjištěných výsledků proběhlo i hloubkové interview, jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků bylo vytvořeno vývojové schéma. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno poměrně široké spektrum informací z oblasti sponzoringu. Mezi nejdůležitější patří, že firmy provozují sponzoring u ledního hokeje z důvodu jeho popularity a s ní spojené divácké návštěvnosti. Naopak v...
Analýza personálních procesů a pozice personalisty v prostředí českých hokejových extraligových klubů
Turecká, Hana ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent)
4 ABSTRAKT Extraligu ledního hokeje, nejvyšší hokejovou soutěž v České republice, hraje čtrnáct týmů, z toho pouze dva kluby mají ve své organizační struktuře pozici personalisty. Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku vykonávání personálních činností v podmínkách českých profesionálních sportovních organizací. Na základě rozhovorů se zaměstnanci záměrně vybraných dvou hokejových týmů v práci porovnávám realizaci personálních činností v klubu, kde specialista na HR působí s klubem, kde tuto oblast zajišťuje vedoucí pracovník / sportovní manažer. V práci je také analyzována pozice personalisty působícího v extraligovém hokejovém klubu HC Sparta Praha. V samostatné kapitole jsou popsány konkrétní specifika personálních procesů v hokejových klubech včetně uvedení příkladů z praxe. Klíčová slova: Personální řízení, personalista, personální činnosti, organizační struktura, sportovní klub, hokejový klub.
Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků PSG Zlín
Adamík, Karel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků PSG Zlín Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit spokojenost fanoušků PSG Zlín a navrhnout opatření, která by v následujících sezónách mohla vést ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti fanoušků hokejového klubu PSG Zlín je v diplomové práci použita metoda kvantitativního výzkumu za pomoci elektronického dotazování, jež na velkém vzorku fanoušků umožňuje zjistit dostatečné množství dat a následně analyzovat jejich spokojenost s jednotlivými aspekty. Výsledky: Z analýzy a interpretace dat marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci jsou s mnoha aspekty ve velké míře spokojenosti. Nejdůležitější je pro fanoušky atmosféra v hale a sportovní výkon. Nejméně je zajímá doprovodný program, se kterým dle hodnocení nejsou zcela spokojeni. Celkově se největší prostor pro zlepšení nabízí ve vyčlenění prostoru pro rodiny s dětmi a zlepšení servisu při domácích utkáních. Ohledně sociálních sítí, webových stránek a merchandisingu panuje převážně dobrá spokojenost okolo hodnoty 2 (1 - velmi spokojen/a, 5 - velmi nespokojen/a). Obecně by fanoušci uvítali více informací, reportáží a rozhovorů ze zákulisí klubu. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový výzkum, hokejový klub, marketingový mix, komunikační mix, PSG Zlín, lední hokej,...
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Nykl, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012- 2014" popisuje a porovnává fungování dvou hokejových značek, které se ve vymezeném období účastnily Kontinentální hokejové ligy. Cílem práce je na základě teoretických a praktických poznatků porovnat dvě sportovní značky a zjistit, čím jsou si podobné a čím se odlišují. V teoretické části práce pojednává o marketingu a jeho nástrojích, o specifikách sportovního marketingu a o jednotlivých aspektech tvořících značku. Charakteristika Kontinentální hokejové ligy byla do práce zahrnuta nejen proto, že se jí oba kluby účastní, ale také pro pochopení širších souvislostí, jež mají dopad na obě značky. Praktická část čerpá převážně z klubových médií a zpravodajských portálů a zabývá se nejprve pražským klubem, poté i bratislavským. Zevrubně popisuje jednak historii a identitu značek, jednak jejich cílovou skupinu a prvky značky. Dále rozebírá proces budování značky, jenž zahrnuje analýzu trhu a konkurence, aktuální stav značky a její společenskou odpovědnost. Poslední část je věnována marketingovým aktivitám klubů, do nichž spadá komunikace s fanoušky, médii, sponzory a veřejností. Závěrečná kapitola komparuje obě značky na základě předložených faktů.
Podnikatelský plán na založení hokejové akademie
Bílý, David ; Drexler, Denis (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hokejové klubu zaměřeného na nábor dětí a precizní výukový systém mladých sportovců. Pro tuto příležitost byl vybrán ucelený projekt Českého svazu ledního hokeje zahrnujícího všechna potřebná kritéria pro získání statutu Akademie ČSLH. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části, která se bude věnovat veškeré problematice týkající se založení, řízení a správě sportovního klubu ve spolupráci místních škol, města a stávajících hokejových klubů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.